Vrácení zboží a reklamace

Záleží nám na tom, abyste byli s naším oblečením spokojeni. Pokud Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte 30 dní na vrácení zboží.

Vrácení zboží

Nesplnilo naše oblečení Vaše očekávání? Zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho nepoškozené zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky).

K vracenému zboží připojte číslo bankovního účtu, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

DRAPS s.r.o. - oddělení odbytu
Ondřejova 489/13
772 00 Olomouc

Po obdržení zboží Vám vrátíme zaplacenou částku na Váš účet.

Reklamace

Pokud není se zakoupeným oblečením něco v pořádku, dejte nám, prosím, co nejdříve vědět e-mailem na eshop@draps.cz. Nezapomeňte do e-mailu uvést číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží a důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

Reklamované zboží nám pošlete zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

DRAPS s.r.o. - oddělení odbytu
Ondřejova 489/13
772 00 Olomouc

Do balíčku přidejte kopii daňového dokladu a uveďte důvod reklamace.

O průběhu vyřizování reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem. Uděláme vše proto, abychom Vám mohli reklamované oblečení nahradit úplně stejným kouskem, tentokrát samozřejmě v bezvadném stavu. Pokud by se to přece jen nepovedlo, vrátíme Vám peníze na Vámi určený bankovní účet. Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.