Jarní saka
Vrácení a reklamace
Vrácení a reklamace
Záleží nám na tom, abyste byli s naším oblečením spokojeni. Pokud Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte 30 dní na vrácení zboží.
Vrácení zboží
Nesplnilo naše oblečení Vaše očekávání? Zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho nepoškozené zašlete zpět spolu s odstřiženou spodní částí faktury, na kterou doplníte číslo bankovního účtu, na který vám zašleme zaplacenou částku.
Kompletní zboží včetně visaček zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
DRAPS s.r.o. - vratky
Ondřejova 489/13
779 00 Olomouc
Po obdržení a zkontrolování zboží Vám obratem vrátíme zaplacenou částku na Váš bankovní účet.
Reklamace
Pokud není se zakoupeným oblečením něco v pořádku, dejte nám, prosím, co nejdříve vědět e-mailem na eshop@draps.cz. Nezapomeňte do e-mailu uvést číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží a důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
Reklamované zboží nám pošlete zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
DRAPS s.r.o. - reklamace
Ondřejova 489/13
779 00 Olomouc
Do balíčku přidejte kopii daňového dokladu a uveďte důvod reklamace.
O průběhu vyřizování reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem. Uděláme vše proto, abychom Vám mohli reklamované oblečení nahradit úplně stejným kouskem, tentokrát samozřejmě v bezvadném stavu. Pokud by se to přece jen nepovedlo, vrátíme Vám peníze na Vámi určený bankovní účet.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.